مجموعه پارس سافاری کیش
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مجموعه پارس سافاری کیش
نوشته شده در چهار شنبه 8 آبان 1392
بازدید : 222
نویسنده : chaharfasl

مجموعه پارس سافاری کیش



مجموعه ورزشی، تفریحی و توریستی پارس سافاری کیش با هدف توسعه گردشگری طبيعی و ایجاد فضایی  شاد و سالم برای همه گروه های سنی به ويژه  جوانان و مسافران  جزیره زیبای کیش ايجاد شده . 

سافاری كيش نخستین  برگزارکننده تورهای سافاری صحرا در ایران است  و با تلاش مهندسین و صنعتگران  ایرانی مهندسی و بنا شده .سافاري(Safari) در لغت به معناي بازديد کردن  و سياحت اکتشافي در آفريقا ميباشد  و به برنامه تور گردشي گفته ميشود که در آن گردشگران   در تور توسط انواع خودروها و يا چهار پايان و با طي مسيري مشخص از مکانهاي ديدني و جذاب بازديد کرده و از آن لذت مي برند .

يکي از معروفترين انواع تور سافاري ، تور صحرا است که شرايط اقليمی و  مسير حرکت  آن  مكانهای بياباني و صحرائي ميباشد  . در اين تورها از خودروهاي دو ديفرانسيل و چهار محور نظير لندرور ، تويوتا لندکروز و... حتي شتر نيز بهره ميبرند . 

شرايط اقليمي مورد نياز يک تور صحرا طبيعت گرم و خشک بياباني و نيمه بياباني است. جزیره زيباي کیش با توجه به دارا بودن شرایط آب و هوایی و موقعیت مناسب برای پذیرش گردشگران يكي از مكانهاي بالقوه براي تور سافاري است .

 

سافاری كيش

سافاری كيش


 

سافاری كيش

سافاری كيش


 

سافاری كيش

سافاری كيش


 

سافاری كيش

سافاری كيش


 

سافاری كيش

سافاری كيش

 

 جاذبه‌های گردشگری کیش

جزیره زیبای  کیش به واسطه  ساختار  گردشگری خود، در طول  سال های گذشته  مورد توجه قرار گرفته است. علاوه بر آثار تاریخی که مورد توجه مسافران تور کیش  است، پارک‌های ساحلی و تفریحی همانند  پارک هنر ، پارك مرجان كيش ، ساحل مرجانی، سواحل ماسه‌ای-مرجانی، باغ وحش، آکواریوم کیش، باغ پرندگان کیش ، پارک دلفین های کیش ، کشتی‌های تفریحی و همچنین کشتی یونانی  از دیگر دیدنی‌های کیش می‌باشند.  پلاژهای بانوان و آقایان، امکانات اسب سواری ، پیست کم نظیر  دوچرخه‌سواری، کارتینگ کیش، باگی، غواصی در کیش ، سافاری کیش ، جت‌اسکی در کیش و اسکی روی آب نیز از سایر امکانات گردشگری جزیره کیش است که مسافران تور کیش میتوانند از آنها بهره ببرند .  از دیگر جاذبه‌های گردشگری برای مسافران تور کیش  می‌توان به نبود هرگونه چراغ قرمز راهنمایی و رانندگی در خیابانها و جاده‌های کیش  و همچنین وجود بزرگترین پرچم ایران در این جزیره اشاره نمود .

جزیره کیش دارای بیش از هشت هزار  تخت اقامتی برای اقامت هر چه بهتر مسافران تور کیش است که بیشترین تراکم امکانات اقامتی در ایران میباشد و مسافران تور کیش میتوانند از هتلهای مدرن این جزیره استفاده کنند . جزیره کیش همه ساله  میزبان بالغ بر 1 میلیون نفر مسافر  داخلی و خارجی است. عدم نیاز به گرفتن ویزای ورود برای کلیه اتباع خارجی، یکی از تسهیلات  ورود گردشگران خارجی غلاوه بر این موقعیت منطقه آزاد اقتصادی این جزیره سبب گردیده  تا بازار های  کیش به یکی از جاذبه‌های گردشگری برای مسافران  تور کیش مبدل شود . 




:: برچسب‌ها: مجموعه پارس سافاری کیش ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: